czwartek, 14 lutego 2013

O jakie Lazio wam chodzi ?
Czego nie opublikowalem ?
Dzisiejsze typy na dzis to był

1 Inter vs CFR grają obecnie i chyba będzie wtopa

2 Napoli vs Plzen Typ przegrany ht/ft 2/1 (do polowy było dobrze po połowie Napoli się rozsypało)

Ale typu na Lazio nie dawałem !
Jak piszecie w komentarzach

Sorry ale Lazio nie proponowałem. 


powiedz mi dlaczego nie publikujesz przegranych kuponów?????????????????? gram od nie dawna z Tobą i jesteś w porządku ale nie lubie ludzi którym płace za sms i tego nie ujawniaja a szczególnie przegranych za grubą kase!!!!!!!!!!!!! chodzi o mecz lazio POWIEM TAK TOTALNA PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!! nie wiem kto Ci dał ten typ ?????????


porażka na całego z tym lazio

Typ byl od gostka z zagranicy
Z którym omawialiśmy sprawy typów
Juz napisalem co o tej osobie mysle ?

Wcześniej grałem jego typy i 2 weszły i teraz dałem typ na blog do pobrania i typ masakra wtopa
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz